Evenemangsarrangörer bestämmer riktlinjer för återbetalning och är endast tillåtna under begränsade omständigheter.
Baserat på omständigheterna för ditt evenemang väljer du ett av alternativen nedan för ytterligare instruktioner:
-
Om evenemangsarrangören har godkänt återbetalningar får du ett meddelande eller e-postmeddelande som förklarar vilka återbetalningsalternativ som finns tillgängliga för dig.
Alternativen att överföra eller sälja dina biljetter också kan vara tillgängliga för ditt evenemang. När de erbjuds ser du knappen Skicka vidare eller Sälj på din beställning.
-
Om evenemangsarrangören har godkänt återbetalningar kommer de att behandlas automatiskt till den ursprungliga betalningsmetod som användes vid köpet, så snart pengarna har mottagits från evenemangsarrangören.
Om du inte längre har tillgång till din ursprungliga betalningsmetod eller om du använde ett presentkort, kontakta Fan Support för hjälp.
När du köper biljetter i framtiden kan välja att köpa till en biljettförsäkring, som erbjuder återbetalning av täckta skäl. Läs mer om detta i vår FAQ Avbeställningsförsäkring: Allt du behöver veta.
För mer information, läs igenom våra kund- och köpvillkor.