Kontakta oss

För frågor eller feedback, kontakta oss via e-post eller chatt, så hjälper vi dig gärna.

    Behöver du hjälp med en bokning på ditt Ticketmaster-konto?

    Om du har biljetter hos oss kan du kontakta oss direkt genom din bokning.

    Klicka bara på knappen nedan, välj bokningen som du har frågor om, scrolla ner och tryck på knappen 'Behöver du hjälp med denna bokning?'.

    OBS: Genom att använda detta kontaktsätt får du snabbast och effektivast hjälp då vi direkt får information om ditt evenemang, bokning och i vissa fall hjälpa dig direkt med ett automatiserat svar.

     

    Behöver du hjälp, men hittar inte din bokning eller så har du ingen bokning hos oss?

    Hittar du inte din bokning eller har du en fråga till oss som inte handlar om en befintlig bokning så kan du kontakta oss via vårt formulär, klicka bara på knappen nedan.

    Observera att detta kontaktformulär endast gäller frågor om nedan ämnen:

    - Hittar inte min bokning
    - Frågor om ett specifikt biljettsläpp/presale
    - Tillgänglighet tex rullstolsplatser
    - Bankuppgifter
    - Ticketmaster Presentkort
    - Inloggningsproblem/frågor
    - Bokningar köpta via biljettombud
    - Andrahandsbiljetter
    - Frågor inför köp av biljetter: tex, vilken ålder gäller för barnbiljett på evenemang X?
    - Säsongskort
    - Klagomål som inte gäller en specifik bokning
    - Resale

     

    Kom ihåg att säkerställa att din order gäller Ticketmaster Sverige och ticketmaster.se. Annars hänvisar vi dig till att kontakta Ticketmaster i det land som ditt evenemang äger rum. 

     

    Öppettider:

    Vi svarar på frågor Måndag-Fredag 9:00-17:00 samt Lördag 12:30-16:30

    Vår telefon är öppen vardagar 9:00-13:00 

    Support-telefon: 0771 70 70 70

    Tillgänglighetslinjen för support av rullstol/ledsagarbiljetter: 0776 70 77 77

     

    info(@)ticketmaster.se

     

    Här kommer du i kontakt med oss via chatt på vår hemsida:

     

    Du kan även chatta med oss på sociala medier.