Om du inte kan hitta dina biljetter på ditt konto kan orsakerna vara följande:
Försenad leverans
När du betalar Swish kan det ibland ta upp till en timme innan dina biljetter levereras via e-post eller syns på ditt konto. Om betalningen har gått igenom får du dina biljetter oftast inom några minuter, men om de fortfarande saknas efter en timme, kontakta Fan Support.
Vid ett tillfälligt tekniskt fel vid betalningen kommer vi automatiskt att återbetala dig inom 3–5 bankdagar. Du behöver inte göra något.
Uppdatera en felaktigt angiven eller felaktig e-postadress
Vissa fans har flera konton registrerade på Ticketmaster med olika e-postadresser, så se till att du loggar in på rätt konto eller loggar ut från fel konto som finns sparad i din webbläsare eller app.
Kontrollera om du av misstag angav en felaktig e-postadress när du skapade ditt konto.
- Logga in på ditt konto med den e-postadress som användes när du skapade kontot.
- Klicka på Profildetaljer på ditt konto och uppdatera din e-postadress. Den här ändringen kan inte göras i vår app.
Om du inte kan uppdatera e-postadressen kan du kontakta Fan Support.